spri9 spri9 .

spri9

اسپری بزرگ کننده الت لارگو آلمانی | خرید اسپری



اسپری ویگا تاخیری قویترین و بهترین اسپری تاخیری در بین برندهای مختلف می باشد که ساخت کشور آلمان می باشد

اسپری ویگا در هر گروه سنی قابل استفاده است و تا ۴۵ دقیقه تاخیر ایجاد می کند و باعث می شود شما لذت کافی از رابطه جنسی را ببرید و همچنین باعث افزایش ارگاسم و افزایش میل جنسی می شود . این محصول ساخت کشور المان بوده و دارای بارکد مخصوص شرکت سازنده می باشد .

اسپری ویگا

قیمت محصول اوریجینال: ۶۵۰۰۰ تومان

خرید

از ویژگی های بارز اسپری تاخیری ویگا اصل المان افزایش زمان انزال و رفع زود انزالی در مردان در هر دوره سنی می باشد ، افزایش میل جنسی و قدرت و کیفیت رابطه است . این محصول باعث ایجاد نعوظ و سفتی در الت مردان به طور موقت در زمان استفاده از اسپری شده و زمان رابطه را تا ۴۵ دقیقه به تاخیر می اندازد .و همچنین دارای هولوگرام اصل بودن کالا و تاریخ تولید و انقضا می باشد. اسپری تاخیری ویگا به دلیل داشتن ویتامین E باعث افزایش میل جنسی و سفت شدن الت می گردد .

اسپری ویگا

قیمت محصول اوریجینال: ۶۵۰۰۰ تومان

خرید

روش استفاده از اسپری تاخیری ویگا اصل المان:

ابتداالت را خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش یابد . پس از خشک کردن کامل ، اسپری ویگا را مانند تصویری روی محل نشان داده شده بمالید ، پس از ۲-۳ دقیقه باید حساسیت سر الت شما کم شده باشد . این کم شدن حساسیت سر الت شما باعث طولانی تر شدن مدت رابطه جنسی خواهد شد . پسس از گذشت ۵ الی ۱۰ دقیقه از اسپری ، الت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهد شد. برای تاثیر بهتر اسپری ویگا باید یک اسپری به زیر و یک اسپری با بالای سر الت تناسلی بزنید .

اسپری ویگا

قیمت محصول اوریجینال: ۶۵۰۰۰ تومان

خرید

قیمت محصول اصل: 65000 تومان (اورجینال تضمینی)

kharid

اسپری ویگا دوز ۵۰۰۰۰ محصول اوریجینال کشور آلمان با استفاده از این اسپری شما می توانید به  اوج لذت دست پیدا کنید و حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه در انزال تاخید ایجاد کرده و از رابطه جنسی لذت ببرید و قابل استفاده برای تمام گروههای سنی می باشد . این محصول مخصوص کسانی که به دنبال حل مشکل زود انزالی هستند و میخواهند از عوارض قرص های شیمیایی دور بمانند است . این محصول دارای مجوز سازمان بهداشت جمهوری اسلامی ایران و همچنین دارای تاییدیه سازمان دارو اروپا است .

اسپری ویگا

سپری لارگو (درمان انزال زودرس,افزایش حجم و طول آلت مردان,نعوظ کامل)اسپری تاخیری و افزایش سایز لارگو قیمت: تومان ساخت کشور آلمان: این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه برای آنها مهم است ومیخواهند خود را ..اسپری تاخیری و افزایش سایز لارگو - خرید اسپری کینگ سایز - صفحه نخست100% تضمینی دارد ، بدون عوارض و ساخت کشور آلمان میباشد. اسپری لارگو بیحسـ.ـی جهت درمان ان ز ا ل زودرس اسپری جهت درمان زود ان ز ا لی و افزایش حجم و طول آ.لـ.ت مردان ..اسپری تاخیری و افزایش سایز لارگو -16 اسپری تاخیری و افزایش سایز لارگواسپری دلتا پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده ساخت کشور:آلمان این اسپری وینگورا wingora   ...اسپری بزرگ کننده الت لارگو آلمانی | خرید اسپری ... - ساخت وبلاگاسپری بزرگ کننده الت لارگو آلمانی | خرید اسپری تاخیری لارگو - تاخیری ویگا بهترین ... اسپری ویگا دارای انواع تقلبی نیز می باشد که ساخت کشور آلمان نیستند و ..کرم لارگو largo cream نمایندگی فروش100% تضمینی دارد ، بدون عوارض و ساخت کشور آلمان میباشد. اسپری لارگو بیحسـ.ـی جهت درمان ان ز ا ل زودرس اسپری جهت درمان زود ان ز ا لی و افزایش حجم و طول آ.لـ.ت مردان .اسپری لارگو آنی | خرید اسپری تاخیرانداز لارگو – اسپری لارگو آنی | خرید اسپری تاخیرانداز لارگو - خرید محصولات جنسی با مجوز بهداشت. ... اسپری لارگو ساخت کشور آلمان برای خرید و توضیحات ..کرم لارگو اصل ساخت کشور آلمان افزایش گردش خون در اندام تناسلی

اسپری ویاگرا -اسپری تاخیری



فروش اسپری تاخیری ویاگرا اصل بدون عوارض جانبی دارای مجوزبهداشت

نام محصول:

اسپری تاخیری ویاگرا

استفاده کننده:

افرادی که انزال زودرس دارند و آلتشان به نعوظ کامل نمیرسد.

مدت زمان تاثیر:


مطمئن باشید به مدت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه هیچ انزالی نخواهید داشت.

رده سنی:

استفاده این اسپری برای تمامی افراد بالغ بلامانع می باشد.

شماره مجوز بهداشت : ۱۲۲۸۱۰۷۲۷۶

این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه جنـــســی برای آنها مهم است و میخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولانی جنسی لذت کامل ببرند. این اسپری محصول  یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات جنسی میباشد. این اسپری با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسیتان را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش میدهد و باعث میشود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید. این اسپری باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ الی ۴۰ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه جنسی خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید.این اسپری با دوز بسیار مناسب و اثر بخشی حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.این اسپری عملکرد ۱۰۰% تضمینی دارد ، و بدون عوارض میباشد.

اسپری ویاگرا

پرسش و پاسخ :

1. مواد فعال این اسپری ها چیست ؟

کلا در این اسپری ها 5% مواد بی حس کننده وجود دارد. بقیه مواد تشکیل دهنده گاز و ویتامین و... میباشد.

2. بعد از استفاده از این اسپری چه مدت زمان طول میکشد تا اثر کند ؟

این اسپری چند دقیقه پس از استفاده شروع به اثر دهی میکند.



قیمت:37000 تومان


اسپری کینگ سایز

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده



اسپری تاخیری و افزایش سایز لارگو


این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه برای آنها مهم است ومیخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولانی لذت کامل ببرند. اسپری “کینگ سایز” محصول شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات ج -ن س-ی در آلمان میباشد. این اسپری با تاثیرفوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش میدهد و باعث میشوداضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آم.یز-ش را بدست آورید. این اسپری باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ الی ۴۰ دقیقه هیچ ان ز ا لی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید. اسپری “کینگ سایز” و اثر بخشی حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.

خرید

قیمت: 440,000 ریال


اسپری لارگو


انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یکی از بزرگترین مشکلات مردان و شرکای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شرکت بزرگ در جهت شکستن این تابو و حل کردن مشکلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم که محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریک جنسی می باشد.



اسپری تاخیری و افزایش سایز لارگو


از نظر روان درمانگران ،خجالت جنسی نوعی متوقف کننده لذت و ژست های جنسی است.فرد مبتلا به خجالت جنسی توانایی بیان خواسته ها ونیاز های خود را ندارد. ودرنتیجه رابطه جنسی او با طرف مقابلش به یک سناریوی تکراری جذاب اما دلسردکننده تبدیل می شود.فرد باید برای مقابله با خجالت جنسی تلاش کند ژست هایی که با خلق وخوی او تناسب دارد را انتخاب وهمسر خود را درآن شریک کند.
ما در جهت پاسخ به این نیاز شما محصول متفاوت خود را به شما ارائه خواهیم کرد، اسپری لارگو علاوه بر کلفت کنندگی فوری نمایی متفاوت از یک رابطه را با افزایش سایز و زمان مقاربت به شما نشان خواهد داد.


اسپری ویاگرا


خرید

قیمت: 440,000 ریال

خرید اسپری تاخیری ویاگرا خرید اسپری تاخیری خرید اسپری تاخیری ارزان خرید اسپری تاخیری از داروخانه خرید اسپری تاخیری از داروخانه ها خرید اسپری تاخیری اصفهان خرید اسپری تاخیری ایموشن خرید اسپری تاخیری پاورمن دلتا زکس خرید اسپری تاخیری در اصفهان خرید اسپری تاخیری دلتا خرید اسپری تاخیری دیجی کالا خرید اسپری تاخیری و حجم دهنده خرید اسپری تاخیری ویاگرا اصل خرید اسپری تاخیری ویگا اصل خرید اینترنتی اسپری تاخیری ایموشن خرید اینترنتی اسپری تاخیری دلتا خرید اینترنتی اسپری تاخیری ویاگرا خرید اینترنتی اسپری تاخیری ویگا خرید پستی اسپری تاخیری ایموشن خرید پستی اسپری تاخیری ویاگرا فروش اسپری تاخیری اصفهان فروش اسپری تاخیری پاورمن دلتازکس فروش اسپری تاخیری در داروخانه فروش اسپری تاخیری در داروخانه ها فروش اسپری تاخیری دلتا





برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۸:۱۵ توسط:spri9 موضوع: نظرات (0)